بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا روز به روز گسترده تر و پیشرفته تر شده و کسب و کارهای بیشتری نیاز به
خدمات بازاریابی محتوا متنی و تصویری را در سایت و شبکه های اجتماعی خود احساس میکنند.
انیمیشن سهبعدی نقش مهمی در بازاریابی محتوای کسبوکارها و برندها ایفا میکند. انیمیشن سهبعدی به آنها کمک میکند تا ایدهها، محصولات و فرآیندها را به شکلی به تصویر بکشند که در زندگی واقعی یا از طریق انواع دیگر انیمیشنها ممکن نیست.
تیم آران برای به نمایش گذاشتن قابلیتها و کاربردهای منحصربهفرد تصویرسازی سه بعدی به معرفی چند برند برتر میپردازد که از انیمیشن سهبعدی برای موفقیت در بازاریابی محتوای ویدئویی استفاده میکنند:
اگر در مورد آدیبل چیزی نشنیدهاید باید بدانید که کتابخانهای بسیار بزرگ از کتابهای صوتی است؛ رادیو و برنامه تلویزیونی نیز دارند و همچنین نسخههای صوتی رومهها و مجلهها را نیز ارائه میدهند.
آنها با یک شرکت انیمیشن سهبعدی برای تولید ویدئویی همکاری کردند که در مورد انواع افرادی که از آدیبل استفاده میکنند توضیح میداد و میگفت چگونه این خدمات در زندگی روزمره آنها اثرگذار است.
این ویدئو چندین ژانر کتاب را به شکل بصری نشان میداد. ازآنجاییکه کتابهای صوتی به شکل فیزیکی وجود ندارند، این انیمیشن سهبعدی طراحیشده بود تا انواع مختلف کتابها را به تصویر بکشد.
یکپارچگی فناوری سهبعدی با عبارت موجز شخصیت من مطابق آن چیزی است که میخوانم»، نحوهی تلفیق کتابهای صوتی در زندگی روزمره را نشان میداد و بیان میکرد از این کتابها میتوان به شکلهای مختلف مثلاً حین رانندگی در زندگی واقعی لذت برد.
در این آگهی تبلیغاتی خاص از صورت بازیگران بهعنوان بستر انیمیشن سهبعدی استفادهشده و بعد روی آن کارشده است.
در بخشی از ویدیو کودک توضیح میدهد حین مرتب کردن اتاقش به کتابهای صوتی در مورد شاهزادهها گوش میدهد، اسباببازیها و مدادهای بههمریخته موجود در اتاقش دور هدفون او به شکل تاج شاهزادهها درمیآیند.
نمایش محصولات غیر فیزیکی شما با انیمیشن سهبعدی میتواند محصول غیرقابل لمس شما را وارد دنیای واقعی کند. آدیبل با کار روی انیمیشن سهبعدی، صدای کتابهای صوتی خود را بهصورت فیزیکی به نمایش گذاشت.
بورگاتا اپلیکیشنی برای بازیهای آنلاین است که بازیهای سنتی متنوعی را از طریق تلفنهای همراه هوشمند ارائه میدهد. این شرکت با یک استودیوی انیمیشنسازی سهبعدی همکاری کرد تا برای اپلیکیشن خود یک آگهی تبلیغاتی بسازد.
شرکتهای انیمیشنسازی این قدرت را دارند تا چیزی را که فقط به شکل آنلاین وجود دارد وارد دنیای واقعی کنند. این ویدئوی تبلیغاتی علیرغم اینکه این شرکت بازی بهصورت آنلاین وجود دارد بیانگر هیجان حضور در یک سالن بازی واقعی است.
با ایجاد این ویدئو بهصورت سهبعدی، وسایلی که در سالنهای بازی وجود دارند مثل کارت یا مهرههای بازی میتوانند به شکلی حرکت کنند که بهطورمعمول امکانپذیر نیست. درنتیجه، این ویدئو میتواند با موسیقی بهکاربرده شده در آگهی هماهنگ باشد.
تاگل اپلیکیشنی برای زمان بندی به آژانسها، گروهها و کسبوکارهای کوچک ارائه میدهد. تاگل با همکاری یک شرکت تولید انیمیشن سهبعدی ویدئویی ساخت که روشهای متفاوت استفاده از خدماتش را نشان میداد.
تاگل با استفاده از انیمیشن سهبعدی توانست وظایفی را که میتوان زمانبندی کرد را بهصورت کاراکترهایی جالب نشان دهد.
با انجام این کار توانست از فیلمبرداری خشکوخالی از شرح کار با محصولش برای تفهیم هدف اپلیکیشن خود خودداری کند.
در
آژانس دیجیتال مارکتینگ آران فکر میکنیم وظایف معمولی مثل انجام محاسبات، ایجاد صفحات گسترده و پاسخ به ایمیلها اگر به شکل کاراکترهای بانمک درآیند خیلی هیجانانگیزتر میشوند. موافقید؟
وریلکس، عدسیهای وریفوکال را طراحی میکند و شرکتی است که اولین عدسیهای وریفوکال را اختراع کرده است. این عدسیها پس از تولید بین عینکسازان سرتاسر جهان توزیع میشوند.
این شرکت، ویدئویی برای برند خود ساخت تا جای خود را در حوزهی علوم بینایی محکم کند.
وریلکس این کار را با نمایش تاریخ اکتشافات علمی و برند خود انجام داد؛ یک شرکت انیمیشنسازی سهبعدی کمک کرد تا ویدئوی این سازمان نسبت به رقبا متمایز شود.
در این انیمیشن سهبعدی از فناوری لایو اکشن (live action-حرکت زنده) استفاده شد تا سفر در زمان از طریق تاریخ این برند به نمایش گذاشته شود، حضورش در سرتاسر جهان به تصویر کشیده شده و آنچه در ورای فرآیندهای علمی تولید محصولات این سازمان وجود دارد به مردم نشان داده شود.
جزییات خاص علمی مثل کاری که برای طراحی و ثبت اختراع انجام میشود در فضایی سهبعدی به نمایش گذاشته شد تا تمام تلاشها نشان داده شود و همهیِ آنها به شکلی قابللمس به مخاطبین ارائه گردد.
علاوه بر این، شرکتهای انیمیشنسازی میتوانند بخشی از علوم موجود در ورای یک برند که بهطورمعمول با چشم غیرمسلح نمیتوان دید را به بیننده نشان دهند.
سامسونگ که یکی از برترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی جهان است به تولید تلفنهای هوشمند و دستگاههای موبایل معروف است. این شرکت برای ورود تبلت جدیدِ مدل تب اِی (Tab A) به بازار یک ویدئوی انیمیشن سهبعدی ساخت.
سامسونگ در بستر سهبعدی توانست این تبلت را در محیطهای متنوعی نشان دهد تا ویژگیهای کلیدی آن را به نمایش بگذارد؛ مثلاً با استفاده از انیمیشن، آن را بهاندازهی یک بیلبورد درآورد تا اندازهی صفحهاش را به نمایش بگذارد و آن را در جریان یک مسابقه قرار داد تا سرعتش را نشان دهد.
سامسونگ بدون ساخت نسخههای غولپیکر این تبلت با همکاری شرکت سازنده انیمیشن سهبعدی نمیتوانست به این قدرت دست پیدا کند.
شرکت اروپا خدمات لجستیک ارائه میدهد و از مسیرهای هوایی، زمینی و دریایی استفاده میکند. این شرکت از انیمیشن سهبعدی برای نشان دادن میزان تأثیر خدماتش استفاده کرد.
با استفاده از فناوری سهبعدی بین سازمان اروپا و یک شرکتِ لجستیک بینظم مقایسهای انجام شد بدون اینکه مجبور به گرفتن فیلم از شرکت دیگری شوند که تحت نظارت شرکت اروپا باشد.
این کار باعث شد تا استودیوی انیمیشن سهبعدی روی نحوهی به تصویر کشیدن شرکت جایگزین اروپا کنترل کامل داشته باشد و همچنین میتوانست نحوهی فعالیت زیرساختهای داخلی شرکت اروپا را بهسادگی نشان دهد.
همانطور که دیدید، انیمیشن سهبعدی میتواند روشی مؤثر در به تصویر کشیدن ایدهها، محصولات یا خدمات به شکلی یکتا و هیجانانگیز باشد. استودیوهای انیمیشنسازی سهبعدی درک بسیار بالایی از نحوهی واقعی جلوه دادن تصورات شما دارد.
در صورتی که در تعیین استراتژی تولید محتوای تبلیغات خود جایی برای
تولید انیمیشن سه بعدی دارید میتوانید از مشاوره کارشناسان مجرب آران در زمینه
تولید محتوا بهره ببرید.
درباره این سایت